martes, 1 de xuño de 2021

CONTIDOS 3ª Avaliación:


 - ODISEAS Consultar e responder as 12 cuestións para realizar a túa Odisea particular.


- O ESPIDO NA  ANTIGA GRECIA

Sophía de Melho escribiu algún día: O nú é uma invençáo grega.

No Egipto, na Assiria, na Caldeia, o nu é apenas uma maneira de vestir. Mas o pensamento grego crê na aletheia (verdade), crê no näo-coberto, no náo-oculto, procura o homem näo-coberto, nu. 

Trátase de decifrar a lei do corpo humano, e a proporçao- que ese corpo manifesta e que o insere na ordem do universo. Assim também no corpo humano o artista grego lé a ordem do mundo onde está. E por isso falar do nu na arte grega é sempre falar da relaçao do homem com o divino. 

Tambén o corpo humano aparecerá na arte grega como uma coisa criada á medida exacta do kosmos onde habita.                                                                                   Os corpos da escultura grega serán vistos como uma arte relixiosa que revela a harmonía do Kosmos.  Este kosmos os deuses náo o criaram. O divino é anterior aos deuses.

O que o homem grego espera do poeta, do pintor, do escultor, do arquitecto e do musico é que lle revele o divino. Non reproduce o individual mas si a forma exemplar. Mas na Grecia Clássica a missáo dopintor e do escultor náo será retratar mas sim revelar e decifrar no real o divino.  O divino é interior á natureza, conssubstancial á natureza. O ser está na physis (no material). Trátase de descobrir a ordem da natureza. 

 ( Textos tirados do libro: O nú na antigúidade Classica.)

- A COMEDIA QUE REPRESENTAMOS: Argumento, personaxes e  interpretación persoal do conflito central da comedia a representar.

- A TRAXEDIA QUE REPRESENTAMOS: Argumento, personaxes e  interpretación persoal conflito central da traxedia a representar.

Ningún comentario:

Publicar un comentario